04 June 2013

Makanan Paling Best!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Makanan paling best?

Bestlah bagi orang yang sudah bergigi ni. hehe. Yang tak ada gigi tu, tak nak pulak dia makannya.

Tiap-tiap petang bila disuruh suap si kecik ni makan. Dua sudu masuk mulut sendiri satu sudu masuk mulut beliau. Mujur belum tahu apa2. Di marah senyum, ditipu senyum, dibuli ketawa. comel.

Bau saja dah ummp..

Rasa nak telan je habis2san satu mangkuk tu, kalau tak difikirkan ada yang setia memandang.. hehe

Sekali cuba pasti nak lagi..

Akhirnya tercapai juga hasrat ni, nak makan nestum ni sepuas2nya. hehee..





Sumber google

29 comments:

  1. Replies
    1. Sedap kaa? Akak dah tua2 ni baru makan, bila malas makan nasiklah he he he!

      Delete
    2. hehe. sedap~ tapi kalau selalu jadi jemulah kot. mcm baby.. hehe

      Delete
  2. kalau kite pun mcm tu kot. satu sudu utk dye, dua sudu utk kite :P sedappppp

    ReplyDelete
  3. nak pinjam adik pensel.
    muhun pos ke rumah akak, roger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayang sebenarnya. nanti pensil bawak p sana bila ada kenduri.. hehe

      Delete
    2. comel sgt. geram tgk.
      sampaikan cium kat pipi dia ok? ;)

      Delete
    3. hee. boleh kak :) setiap masa je pensil buat. hehe

      Delete
  4. masa time anak aku dulu cam tu gak aku yg byk habis kan ekekeek boley?? >..<

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kalau berkesempatan mesti try. hee

      Delete
  6. sedap gileww ni saye selalu curi yang baby mak sedare punye hihi sedap gilew

    ReplyDelete
  7. Baby besar makan nestum yer.

    ReplyDelete
  8. dulu-dulu masa kecik, suka la makan benda ni..

    tapi dah besar2 ni..tak berapa nk suka benda lembik2..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  9. Salam cik pensil...

    Nestum utk baby lebih sedap drpd utk org dewasa kan..?hehehe....nanti baby tu dh besar ...tunjukkan entry ni pd dia...hehehe

    ReplyDelete
  10. masa kecik memang berselera. dah besar pandang pun tak hehehe

    ReplyDelete
  11. Salam.

    fisha, biskut baby tu pun akk suka, hahaha. sedap bau, rasa pun, nyum!!

    3sudu masuk mulot akak, sesudu masuk mulot baby, tamakkan :D

    ReplyDelete
  12. hamboihhh kemain lg dua sudu ke mlut cik pensel hahaha

    ReplyDelete
  13. amboi cik pensil, ubah selera pulak yea :P

    ReplyDelete
  14. mesti rase mcm baby bile mkn benda tu ! hahahha !

    ReplyDelete
  15. aaaaaa, makkkkkk, nakkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  16. wahhhh... nak jugaaaa.... sedap tu..

    ReplyDelete