12 April 2012

Video naikkan Semangat!


Assalamualaikum.

Saya jumpa video ni kat facebook, suka tengok dia lukis, menarik, tak jemu tengok berulang-ulang kali. haha, comey ja. saya pun tak tahu siapa yang lukis tu. tengok jelahh. hehe.








Bestkan? tangan sape la tu.. kenapa la lukis comey-comey sangat, haih.  >_<'

SEKIAN.

6 comments:

  1. Uh uh.. Nak tengok! ternet ni terlampau laju.. smpai x trloading vid tu.. grr

    ReplyDelete
  2. haha. nanti tenet tu dah laju tgk la :)

    ReplyDelete
  3. great ! sgt nice. wish i can draw like him.

    ReplyDelete
  4. nice~! kalau kita rasa kita susah, ramai lagi yang susah dari kita ^^,

    ReplyDelete
  5. ciksukaberangan :

    tu,la tapi kita je yang tak tahu & tak nampak.. kan2?

    ReplyDelete