06 February 2013

Jawapan Teka Origami

Assalamualaikum.


Setelah berlangsungnya Teka-Teki Origami  pada 28 Jan 2013 kini, telah ditutup pada 6 Feb 2013. Sebarang tekaan bagi origami burung yang dilipat oleh Cik Pensil tidak akan dilayan walaupun tepat. hehe. Tapi kalau nak teka juga silakan :D

 Pensil dah nak bagi hadiah pada pemenang-pemenang. Meh tengok sapa yang menang!



setiap kali ada jawapan betul, beginilah muka pensil. haha !



Ada 5 pemenang yang telah berjaya meneka dengan baik sekali dan tepat. Pensil teka sorang pun takkan boleh jawap . haha. Akhirnya ada juga yang boleh jawap, bertuah betul . meh tengok siapa yang kena.




























































Tahniah kepada pemenang kerana anda bakal memenangi tiket percuma untuk melepaskan rindu bersama orang tersayang dengan satu atau beribu2 panggilan yang disponser Cik Pensil atau anda yang menampung sendiri :p














































































Origami burung sebanyak "tutt" telah berjaya diteka oleh ..



























































































Yang pertama Encik Copy Paste




Yang Kedua Keon !






Yang ke Tiga ! Liyaa MF








Yang Ke Empat ! Effah Afeefah




Yang Ke Lima Tengku Butang !









Tahniah kepada mereka. Nanti Pensil yang akan cari pemenang di Fb untuk pemberian Hadiah.

Terima Kasih kepada yang berkali2 mencuba :D






Dah tahu jawapan betul ? Tahniah ^_^


38 comments:

  1. Replies
    1. letih ak scroll sampai bawah...aku meneka tu, sebenarnya aku tak mgharapkan hadiah pn..:)

      Delete
    2. penat skroll ke bawah.. tahniah semua pemenang..

      Delete
  2. bella saje je taknak teka haritu kak . nak bg can org lain menang . hakhak :P

    ReplyDelete
  3. salam cik pensil :)

    susah nya nk teka kan? tapi tetap ada yg berjaya teka dgn tepat...terer betul laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'aahh ... tapi tak sangat kot sebab ada je yg boleh jawab :D

      Delete
  4. assalamualaikum...

    salah teka la aritu...ermmm

    ReplyDelete
  5. eleh miko poyo je

    sbb die da teka banyak kali

    *sebenarnye men teka bdasarkan komen2 y meneka heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAPI berapa kerat je yang tepat . hehe . terserlah kehebatan meneka disitu

      Delete
    2. err yg 35 tu baru jawapan kedua aku kot =.='

      Delete
    3. ok lagi dari Encik H yang penat meneka tu . haha >_<'

      Delete
  6. lorh... sye teka salah... huhuu T^T
    hahahaa xD

    ReplyDelete
  7. Oit, saya membangkang! tekaan saya paling tepat hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling rapat bukan tepat . harap maklum haha

      Delete
  8. tahniah pada sume pemenang....hehehhee.. pandai diorang teka!

    ReplyDelete
  9. ala...terlebih sikit jer... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. org dah bagitau tapi tak nak dengar :p

      Delete
  10. ahhhh..tak aci la macam ni..grrrrrr

    ReplyDelete
  11. Hip hip hooreyyy! Time kaseh cik Pensel. Hip hip hooreyyy! :D

    ReplyDelete
  12. waaaaaaaaaaaaaa?? betul k ni? mcm x caya j? heeee.. yeaaaa! best2! =)

    ReplyDelete
  13. cik pensel.. dh add kat fb.. tengkubutang Miaw.. =)

    ReplyDelete
  14. camne boleh x perasan ade segmen ni..huhu
    tahniah pada yg menang.

    ReplyDelete
  15. ahahaha...jawapan keon x boleh blah...

    ReplyDelete
  16. Tahniah la kpd mereka.. hehe.. sila buat segmen lagi.. dan kenapa kak lyaa asyik menang je nih? adeshh

    ReplyDelete
  17. holaaaaaaaaa leeza tak berjaya. fail fail...

    ReplyDelete