14 June 2015

FORGIVE ME

ONE DAY..

Akibat kejarkan masa, saya bergegas masuk ke sebuah.. er,lebih kurang macam shopping complex untuk ke toilet. Dimana pada masa tu my family tengah tunggu dekat luar  shopping complex sambil tengah sibuk uruskan hal masing-masing. Sebenarnya ada lagi 4 family, kami sedang bertravel. Kihkih.

Saya (seorang) berjalan terus..terus dengan lajunya mencari toilet, dah jumpa terus masuk, dah tak tengok kiri, kanan, belakang.

Sama juga bila nak keluar dari toilet, terus maju kehadapan.. Tiba-tiba ada satu instinct untuk berpaling ke belakang, bila dah agak jauh sikit dari toilet tu Then..

Ada satu meja depan toilet tu. Ada dua tiga orang tengah keluarkan syiling untuk bayar cas toilet.

Alamakkk!

Duit pun ada kat luar, masuk sehelai sepinggan je ni. Macam mana nak bayar?

Niat di hati nak p ambik duit and bayar tapi sampai je dekat family semua tengah kelam kabut angkat barang-barang masuk kereta. Sebab berkonvoi, sebijik kereta jalan,  semua kena ikut..  jadi… tak bayar pun duit toilet. Aduh.


Sampai ke hari ni rasa bersalah. Er, nanti kalau p lagi kat situ baru bayar boleh? Tak mau bayar terus boleh?

6 comments:

  1. Hehhee .. takpe, rezeki untuk hari tu..

    ReplyDelete
  2. Cik pensil sy nurul boleh saya dapatkan email cik pensil sbb nk tanyekan dengan cik pensil berkenaan dengan braces. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Cik pensil sy nurul boleh saya dapatkan email cik pensil sbb nk tanyekan dengan cik pensil berkenaan dengan braces. Terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Cik pensil sy nurul boleh saya dapatkan email cik pensil sbb nk tanyekan dengan cik pensil berkenaan dengan braces. Terima kasih.

    ReplyDelete