01 January 2013

Hadiah mungkin ?

Assalamualaikum .



Hari ni betul2 tak sangka yang .. benda yang pensil paling takut nak buat .. sejak berbulan2 lepas nak buat tapi tak boleh buat sebab tiada keberanian . Akhirnya hari ni , hari baru untuk tahun yang baru pensil dah dapat pecahkan tembok ketakutan tu . tapi masih ada sikit2 . Rasanya selepas ni dah boleh pergi sendiri . terharu sangat2 bila dah dapat keberanian tu . Hadiah tahun baru mungkin ?

Apa yang peting dalam keadaan sekarang ni , apa yang pensil perlukan kata2 semangat dari orang belakang  untuk kedepan dengan redha . dah janji nak buat semua dengan redha .

Pensil berjaya bawa motor dekat jalan raya , lintas trafiklight  tanpa motor mati . kah3 . sebelum ni guna jalan kampung je nak pegi mana2 .  ini satu kejayaan ok .
  >_<


Kepada 4feet8 , Kopipasta , meesupergirl , Encik H , NorShafeza sila hantar alamat rumah anda kepada Cik Pensil di sini untuk memudahkan urusan meminang =p and tahniah kepada semua yang terlibat . hoho ;D

28 comments:

  1. assalamualaikum sayang...hati2 di jln raya ye...slmt thn baru 2013..moga sukses segala yg dipinta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalamm ;D .. YA . terima kasih ;D

      Delete
  2. ehhhh, aku termenang ker? =.=' haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua bagi cadangan dapat . =3

      Delete
    2. sendiri bg cadangan pun tak tahu :3

      Delete
    3. itu tandanya ak bg komen tak mgharapkan akan dpt hadiah. harap maklum

      Delete
  3. oh? dapat jugak ke..? habis apa plan nak buat apa? ke buat barbeque bakar2 kat sekolah sj..?
    mula-mula akak bawa motor, kelakar bila ingat balik, boleh siap pandang belakang sbb ingat bawak basikal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4feet eksited sbb menang...

      Delete
    2. ah..tak da makna.. pensel sekolah lagi kot..kesian nak beli hadiah.. bukan nak hadiah pun, bagi cadangan je. sbb zaman sekolah dulu tak dapat buat..

      Delete
  4. alolorhhh comelnye. tkot2 eh bwk motor? kite dlu camtu gak. berani bwk jln kg je. tp lme2 dah brni lah..siap rempit agi. haha

    ReplyDelete
  5. Haiii..CikPensil ni umor bape dah?Takkan baru nak bawak motor kot?Aku darjah5 dah pegi bandar bawak motor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapii...Tahniah la atas pencapaian anda!Selamat tahun baru!!!

      Delete
  6. tahniah tuk mereka...hepy new year cik pensil

    ReplyDelete
  7. uit.. itu dah satu kejayaan. pelan2 kayuh, lama2 ok la bawak moto tu nanti.. jangan merempit kalau dah terer nanti. pesanan khidmat masyarakat. hehe~

    ReplyDelete
  8. wah tahniah! usaha tangga kejayaan. lepas ni jangan takut2 lagi :D

    ReplyDelete
  9. Bismillah dulu sblm naik tu..hehehe

    ReplyDelete
  10. hehe..tahniah..lepas nih boleh dah jalan jauh2..cuma hati2 ye..=D

    ReplyDelete
  11. sy tak berani bawak motor... tp kalau kereta, mmg cekap...hehe

    ReplyDelete
  12. nak jugak hadiah....hehehe tahniah sebab dah makin berani ye dik :0

    mana entry yang berkenaan dengan akak tue??xperasan la mana satu...huhu

    ReplyDelete
  13. ada pasang roda tiga tak kat belakang? :|

    ReplyDelete
  14. eh ade org nk meminang kite lah,hahahaha thanx dik

    ReplyDelete
  15. HahahahaXD
    Ni kes takut kena langgar lah ni^^

    ReplyDelete